۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۴۸۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه گری به گفتمان عمومی تبدیل شود | مدیران باید وقف خدمت به مردم باشند

مطالبه گری به گفتمان عمومی تبدیل شود | مدیران باید وقف خدمت به مردم باشند
نماینده ولی فقیه در لرستان مطالبه گری را از ویژگی مهم جوانان خواند و گفت: این مهم باید باید تقویت و بر مبنای عدالت و به دور از تهمت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در دیدار با تشکل های دانشجویی استان گفت: آرمان خواهی، حضور در صحنه، سیاسی بودن، ایمان در باور و بینش ها از جمله ویژگی دانشجویان است.

وی روحیه مطالبه گری، اخلاق مداری و معنویت گرایی را از دیگر ویژگی دانشجویان عنوان کرد و افزود: همفکری جوانان لازمه رشد و پیشرفت و رسیدن به افق های روشن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: با تلاش، کوشش، تدبیر و برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت های استان باید گام های استواری در زمینه توسعه و پیشرفت برداشته شود.

وی بر ضرورت رفع مشکل بیکاری جوانان تأکید کرد و گفت: جوانان باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و مطالبه خویش را با حفظ اخلاق، معنویت گرایی، به دور از جوسازی و تهمت بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: مطالبه گری باید به گفتمان عمومی تبدیل شود و در این زمینه چارچوب ها رعایت شود و بیان مطالبات به تریبون خلاصه نشود.

وی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم و خدمت برای برطرف سازی گرفتاری ها بیان داشت: مدیران در عرصه خدمت باید خود را وقف مردم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدا اظهار داشت: امروز پرچم شهدا به دست جوانان است و جوانان در این مسیر رسالت خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: جوانان برای ادامه راه شهدا باید در مسیر پیشرفت تلاش کنند و در سایه عدالت خواهی و مطالبه گری برای رسیدن به پیشرفت فراز و نشیب ها پشت سر بگذارند./9451/پ210/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات